** مـــــــــنتديات دنــــــــــــــدناوى **
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

By Saed Awad Hassanin *** Call :0123045357

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
راديو محــطه مصر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بقالنا كتيرما ضحكناش يلا نضحك شوية
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 3:52 pm من طرف omara_123

» لماذا يتجنب المهندسون استخدام قلم الرصاص لوضع علامات على المعادن؟
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 3:45 pm من طرف omara_123

» فضل عشر من ذي الحجة وأحكام عيد الأضحى والأضحية
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 3:28 pm من طرف omara_123

» مقلب زباله
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 8:45 am من طرف تبارك

» تابع الألوان الطبيعية
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأربعاء فبراير 17, 2010 5:03 pm من طرف Saed Awad @ Admin

» أماكن تستحق المشاهدة في دندنا
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأربعاء فبراير 17, 2010 4:56 pm من طرف Saed Awad @ Admin

» مشروع تصميم علم لدندنا
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأربعاء فبراير 17, 2010 4:51 pm من طرف Saed Awad @ Admin

» رسالة مؤثره من طفله تركيه الى رسول الله (صلى الله عليه وسلم)
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأحد فبراير 14, 2010 7:02 am من طرف الدندناوي

» الصوت الجميل
أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأحد فبراير 14, 2010 6:35 am من طرف الدندناوي

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Saed Awad @ Admin
أنا زعلان من رجالة دندنا Vote_rcapأنا زعلان من رجالة دندنا Voting_barأنا زعلان من رجالة دندنا Vote_lcap 
omara_123
أنا زعلان من رجالة دندنا Vote_rcapأنا زعلان من رجالة دندنا Voting_barأنا زعلان من رجالة دندنا Vote_lcap 
Dr_abdallah emam
ahmed eltayeb
ياسر محرز
الدندناوي
قيصر روما
ebrahem abdo
saber reda
mayo
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أبريل 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
اليوميةاليومية
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 17 بتاريخ الأحد أبريل 07, 2024 2:51 pm
التبادل الاعلاني
منتديات اكونامى العربى
موقع طريق الاسلام
موقع ماى ايجى

أنا زعلان من رجالة دندنا

Saed Awad @ Admin
ياسر محرز
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ياسر محرز
***وسام الشرف ***
***وسام الشرف ***

أنا زعلان من رجالة دندنا Empty
مُساهمةموضوع: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالجمعة نوفمبر 27, 2009 1:43 pm

أنا زعلان من رجالة دندنا ..؟؟ واحد يقوللي ليه ....أقولك ياأبو الرجال ....

1) وأنا رايح الغيط بتاعنا لاحظت حاجة غريبة معظم الناس الموجودة في الارض ستات ( نسوان يعني ) فين الرجالة ؟؟

اللي راح ايطاليا وبيعد بالسنين مش عارف ينزل علشان الاقامة .. وسايب بيته ومراته وعياله في مهب الريح وهما فرحانين

بالكام ملطوش أصدي اليورو اللي سبع البرمبة بيبعتهم كل كام شهر وتلاق ابنه جاي يسأل عن سعر اليورو وهو منفوخ

زي عجلة العربية المنفوخة علي 68 . جتك خيبة راجل لا الارض نافعة ولا ولادك نافعين ( وربنا يسترها مع مراتك ...طبعا

فاهمين أصدي لاني أعرف بلاوي متلتلة ..ماأقدرش أقولها).

2) مافيش راجل بيشوف ولاده ولا اخواته البنات وهم لابسين الحجاب الموضة اللي بيكشف أكتر مايستر ...من بديهات ملزقة

ولابناطيل محزقة ماتتلبسش الا بصابونة ...واللي بتنسي تلبس .

3) حاجة غريبة كل واحد خاطب واحدة دلوقتي تلاقيه ساحبها في ايده زي البهيمة ورايح جاي بيها .. في فرح ..بيتمشوا ..

بيتهببوا ...يانهار أسود ومنيل بستين نيلة ..ازاي؟ افرض الخطوبة اتفشكلت بعد البيه ماسرح بالهانم لوحدهم ؟

وتلاقيه أكيد معاه صور وهما مع بعض ومسك ايدها و و و و و و و و و و و و و و و و و.....كملوا انتو الباقي بقي .....

وبتقولولي رجالة ...........بلا نيلة .......

ياسر محرز
Saed Awad @ Admin
دندناوى سوبر ستار
دندناوى سوبر ستار
Saed Awad @ Admin

بطاقة الشخصية
برمجه مواقع ومنتديات وبرامج -- سع:

مُساهمةموضوع: رد: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالجمعة نوفمبر 27, 2009 2:10 pm

ولا الرجاله اللى بقت تلبس كعب كوبايه

كعب كوبايه يارجاله--- سيبتوا ايه للبنات(هو ايه كعب الكوبايه اصلا)
ولا التانى اللى لابسللك حظاظه وبظاظه---------والتانى اللى يمشى فى البلد بفانله بحملات

الموضوع يااستاذ ياسر بجد كبير-- ربنا يسترها
https://dandana.rigala.net
ياسر محرز
***وسام الشرف ***
***وسام الشرف ***

مُساهمةموضوع: رد: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالجمعة نوفمبر 27, 2009 2:15 pm

ده موضوع الشباب حاجة تانية ولها موضوع لوحده ....أبسط حاجة علي الماشي كدة

البناطيا أم حجر نازل لحد لامؤاخذة الط....واللي مبين الاندر وير أي الكل....مشييها الملابس الداخلية

ياسر محرز
Dr_abdallah emam
دندناوى جامد جدا
دندناوى جامد جدا
Dr_abdallah emam

مُساهمةموضوع: رد: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 7:12 am

تحيه كبيره لشباب البوكسر .......انا سمعت ان اسعاره نار اليومين دول ...............حسبي الله ونعم الوكيل في الشباب اللي مالوش هويه ولا شخصيه ............وعجبي
ebrahem abdo

مُساهمةموضوع: رد: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 10:22 am

اولا لازم احيي الاستاذ ياسر مره اخر علي المواضيع التي يقوم بتفجيرها

والله ياعم ياسر الواحد مش عارف يرد يقول ايه الموضوع اكبر من الكلام فيه

علشان كده انا لازم اقول لا تعليق

pale pale pale Mad pale affraid Question Question Question Question
Saed Awad @ Admin
دندناوى سوبر ستار
دندناوى سوبر ستار
Saed Awad @ Admin

بطاقة الشخصية
برمجه مواقع ومنتديات وبرامج -- سع:

مُساهمةموضوع: رد: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 6:38 pm

احيك يا مستر ابراهيم على الرد بس كنت عاوز ااقول حاجه

ازاى لا تعليق -- المفروض اعضاء المنتدى ده من الناس اللى نقدر نقول عليهم اصحاب فكر واتيحت لهم الدراسه للوصول للمرحله دى(طبعا كل الناس اللى فى البلد ناس محترمه بجد وناس تستحق الاحترام حتى فى ناس اكثر فكر وثقافه من اعضاء المنتدى)
بس مش دى النقطه اللى ااقصدها ااقصد ان احنا هنا فى المنتدى المفروض من الناس ذوى الفكر واحنا بردو من المفروض اللى نحمل المكان ده والبلددى للنور والتطوير قدر ما استطعنا واحنا بردو اللى لازم نرد ونعلق ونتكلم على كل حاجه غلط ومش صح واحنا بردو لازم ندور لها على اسبابها ونحاول قدر الامكان من ايجاد حلول لها-- ....(طبعا ااقصد باحنا اعضاء المنتدى الكرام وكل من يساندنا برايه وفكره) .....

وفى الاخر احب ااقول ان مينفعش نحط راسنا فى الرمل زى النعام ونقول ملناش دعوه --- لا تعليق -- احنا مالنا وكل الكلام اللذيذ ده ..... بمعنى لازم لنا من وقفه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

تحياتى استاذ ياسر ع الموضوع الجامد قوى ده . . بجد تستحق وسام من المنتدى
https://dandana.rigala.net
قيصر روما

قيصر روما

مُساهمةموضوع: رد: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 9:16 pm

البوكسرات غاليه ب25 والبنطلون 120 ده التركى او التيلندى اما الكوباية فدى بجنيه من اى قهوة بس المشكلة مش فى الشباب المشكلة بس فى الناس الى مش عجبها وساكتة الى مش عجبه يرلفع ايدهأنا زعلان من رجالة دندنا Brazil,crowd,hands,inside,metro,people-bb94e0c5327ab147590138037d2561eb_h
ياسر محرز
***وسام الشرف ***
***وسام الشرف ***

مُساهمةموضوع: [size=18]أبو بنطلون مدلدل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!![/size]   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 6:37 pm

فيه واحد من المنتدي معلق علي البناطيل المدلدلة وهو بيلبس منها

لو ماألعوش ولبس زي الناس المرة الجاية هأقول علي اسمه .
omara_123
دندناوى سوبر ستار
دندناوى سوبر ستار
omara_123

مُساهمةموضوع: رد: أنا زعلان من رجالة دندنا   أنا زعلان من رجالة دندنا Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 11:54 am

انا اعرف هذا الشخص واسمه...............ولا بلاش 00000 ربنا امر بالستر

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

أنا زعلان من رجالة دندنا
صفحة 1 من اصل 1